Spørgsmål og svar

Min kode virker ikke, hvad er der galt?
Du har måske tastet forkert – husk, at der skelnes mellem store og små bogstaver (samt O og nul)
Din kode kan være udløbet – tjek udløbsdatoen på dit kort.
Din kode kan være brugt – har du måske allerede valgt din gave? – eller har din samlever?
Kan du stadig ikke logge på, så kontakt os på info@brandworkz.dk

 

Da jeg var logget på hjemmesiden den anden dag, så jeg et produkt som ikke er der længere, hvordan kan det være?
Det er fordi det produkt du kikkede på i mellemtiden er blevet udsolgt. "Tak For Indsatsen" sortimentet udskiftes løbende, så det er vigtigt, at du bestiller med det samme, hvis der er et bestemt produkt, som du gerne vil have.

 

Hvorfor skal jeg taste min kode igen ved forsendelsesoplysninger?
Dette er en ekstra sikkerhed for at undgå misbrug, hvis du skulle have glemt at logge ud på et tidligere tidspunkt.

 

Kan jeg fortryde mit valg?
Nej, du kan desværre ikke fortryde dit valg.

 

Mit bevis er udløbet, kan jeg forlænge det?
Hvis du ikke benytter dig af beviset inden den påstemplede udløbsdato, er beviset desværre ugyldigt.

 

Jeg har mistet mit bevis, kan I sende et nyt?
Nej, det kan vi desværre ikke. "Tak For Indsatsen" kortet er et ihændehaverbevis og alle der har adgang til koden kan således benytte den. Det er derfor vigtigt, at du passer godt på beviset, indtil du vil benytte det. Vi kan desværre ikke erstatte bortkomne beviser.

 

Hvordan bliver gaven leveret?
Din gave sendes til den GLS pakkeshop, som du vælger – det kunne f.eks. være tæt på din bopæl, børnenes daginstitution eller dit arbejde. Når du indtaster dit mobilnummer bliver du desuden adviseret pr. SMS, når pakken er klar til afhentning i den valgte pakkeshop. Husk at medbringe pakkenummer og gyldigt ID.

 

Hvor lang tid går der, før jeg kan afhente min gave?
Vi afsender alle gaver indenfor 7 dage, hvorefter der kan gå et par dage, før den er klar til afhentning i den valgte pakkeshop. I forbindelse med ferier og helligdage vil der forekomme længere leveringstid. Vi holder helt lukket i uge 28+29+30+31 samt i påsken og mellem jul og nytår. Når pakken er scannet af GLS, vil du modtage dit pakkenummer pr. e-mail og/eller SMS. Husk at gemme dette pakkenummer, da du får brug for at oplyse det ved afhentning i den valgte GLS pakkeshop.

 

Kan jeg se, hvor langt min pakke er kommet?
Ja, når du har modtaget dit pakkenummer pr. e-mail eller SMS kan du spore din pakke på GLS’ hjemmeside www.gls-group.eu

 

Kan jeg få pakken leveret til min arbejdsplads?
Nej, men du kan vælge en GLS pakkeshop, som ligger i nærheden af din arbejdsplads.

 

Hvad skal jeg have med, når jeg henter pakken?
Du skal huske at medbringe pakkenummer og gyldigt ID.

 

Må en anden afhente min pakke i GLS pakkeshoppen?
Ja, hvis den anden person oplyser dit navn samt pakkenummeret og medbringer gyldigt ID.

 

Hvad gør jeg, hvis min gave er defekt?
Er din gave defekt, skal du straks kontakte os på info@brandworkz.dk eller tlf. 72170740.

 

Hvor længe ligger min pakke klar til afhentning i GLS shoppen?
Pakken skal afhentes i pakkeshoppen, inden der er gået 10 dage. Efter 5 hverdage vil du modtage en reminder fra GLS pr. e-mail eller SMS. Husk at tjekke spam.

 

Jeg har glemt at hente min pakke i GLS shoppen, hvad gør jeg?
Hvis din pakke ikke er afhentet indenfor de 10 hverdage, bliver den sendt retur til os. Ved genfremsendelse er vi nødsaget til at opkræve et fragt- & ekspeditionsgebyr på 85 kr. Du skal selv kontakte os, hvis du har glemt at hente din pakke. Uafhentede pakker doneres væk efter 6 måneders liggetid.

 

Har du flere spørgsmål?
Kontakt os på info@brandworkz.dk